Coś nie tak z towarem, który od nas otrzymałeś?
Produkt, który od nas otrzymałeś nie spełnia Twoich oczekiwań?
Sprawdź w jak prosty sposób możesz wymienić lub zwrócić paczkę zupełnie za darmo.
1. Skontaktuj się z nami.
Możesz to zrobić za pomocą formularza dostępnego poniżej. Wystarczy go wypełnić i wysłać klikając przycisk WYŚLIJ, lub
bezpośrednio na maila biuro@hollert.pl .
Możesz również zadzwonić do nas na nr +48 575 803 381.
Zamówimy dla Ciebie kuriera lub wyślemy Ci etykietę do nadania przesyłki w paczkomacie.
Jeśli nie wysłałeś formularza zwrotu online, wydrukuj go i dołącz do odsyłanej paczki.2. Zapakuj towar, który chcesz zwrócić.
Starannie zapakuj produkt, dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz formularz zwrotu (jeśli nie został wysłany online).
3. Przekaż paczkę kurierowi, lub nadaj ją w paczkomacie.
4. Po otrzymaniu towaru i formularza skontaktujemy się z Tobą w sprawie wymiany towaru lub zwrotu środków.
5. Prawo do reklamacji
Klient ma prawo do złożenia reklamacji towaru w ciągu 2 lat od daty jego zakupu. Rękojmia jest wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa.
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.
Do przesyłki należy dołączyć dane zamawiającego, numer zamówienia, opis wady oraz datę jej powstania.
Wyłączenia z reklamacji:
Widoczne różnice w kolorze i strukturze skóry naturalnej i wełny oraz załamania powstałe w trakcie użytkowania, wynikające z naturalnych właściwości skóry i materiałów, z których wykonano towar.
Wynikające z normalnego użytkowania zużycie i wytarcia wełny naturalnej.
Towar zużyty lub posiadający wady powstałe na skutek nieprawidłowej konserwacji.
Plamy i zacieki powstałe na skutek niewłaściwej konserwacji, użycia nieodpowiednich środków pielęgnacyjnych lub wynikające z użytkowania towaru w sposób nieodpowiedni lub w warunkach do tego nieprzeznaczonych.
UWAGA!
W przypadku wymiany towaru, darmowa wysyłka przysługuje jednorazowo do danego produktu. W przypadku chęci dokonania
kolejnej, koszty pokrywa kupujący.
Adres do wysyłki:
Shoppainters Sp. z o.o.
ul. Szymanowskiego 7
41-711 Ruda Śląska
Telefon: +48 575 803 381
E-Mail: biuro@hollert.pl
Paczkomat InPost:
RSL31M ul. Edmunda Kokota 213
41-711 Ruda Śląska
______________________________________________________________________
Więcej informacji odnośnie Twojego prawa do zwrotu towaru pod linkiem:
Prawo odstąpienia od umowy dla konsumenta