Formularz Reklamacyjny

 

 

Coś nie tak z towarem, który od nas otrzymałeś?

Produkt, który od nas otrzymałeś nie spełnia Twoich oczekiwań?

Sprawdź w jak prosty sposób możesz wymienić lub zwrócić paczkę zupełnie za darmo.


1. Skontaktuj się z nami.

Możesz to zrobić za pomocą formularza dostępnego poniżej. Wystarczy go wypełnić i wysłać klikając przycisk WYŚLIJ, lub

bezpośrednio na maila biuro@hollert.pl .

TU POBIERZESZ FORMULARZ

Możesz również zadzwonić do nas na nr  +48 575 803 381.

Zamówimy dla Ciebie kuriera lub wyślemy Ci etykietę do nadania przesyłki w paczkomacie.

Jeśli nie wysłałeś formularza zwrotu online, wydrukuj go i dołącz do odsyłanej paczki.

2. Zapakuj towar, który chcesz zwrócić.

Starannie zapakuj produkt, dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz formularz zwrotu (jeśli nie został wysłany online).

3. Przekaż paczkę kurierowi, lub nadaj ją w paczkomacie.

4. Po otrzymaniu towaru i formularza skontaktujemy się z Tobą w sprawie wymiany towaru lub zwrotu środków.


UWAGA!

W przypadku wymiany towaru, darmowa wysyłka przysługuje jednorazowo do danego produktu. W przypadku chęci dokonania 

kolejnej, koszty pokrywa kupujący. 


Adres do wysyłki:

Hollert's Universal Logistic Solution

ul. Szymanowskiego 7

41-711 Ruda Śląska

 Telefon: +48 575 803 381 

E-Mail: biuro@hollert.pl

Paczkomat InPost:

RSL31M ul. Edmunda Kokota 213
41-711 Ruda Śląska

______________________________________________________________________

Więcej informacji odnośnie Twojego prawa do zwrotu towaru pod linkiem:

Prawo odstąpienia od umowy dla konsumenta